Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів“, квіти де-факто не підлягають поверненню. Вони є швидкопсувним товаром і, як наслідок, повернути їх продавцеві без втрати товарного вигляду, як того вимагає закон, неможливо. Не дивлячись на це, ми допускаємо повернення або обмін наших букетів в рідкісних випадках і на умовах, описаних нижче.
Ми робимо все можливе, щоб Ви завжди отримували наші букети свіжими та у відмінному стані. І відгуки про наш квітковий магазин точно вказують на те, що ми справляємося з цим завданням 🙂
Проте, в окремих випадках, Ви можете бути незадоволені якістю отриманого букета. Наприклад, якщо він пошкодився під час транспортування.
Детальні правила виходу з таких ситуацій описані в пункті 5.8 нашого договору оферти. Нижче ми наводимо алгоритм дій, взятий з цього пункту.
- Якщо Вас не влаштовує якість отриманого букета, Ви повинні надіслати листа на нашу пошту mercivinn@gmail.com і прикріпити фотографії, що підтверджують дефект. Або, Ви можете занести букет до нас в магазин і показати дефект особисто.
- Претензія повинна надійти не пізніше ніж протягом 24 годин з моменту доставки букета Вам.
- Якщо в ході електронного листування або огляду товару ми встановимо, що Ви дійсно отримали неякісний букет, ми запропонуємо Вам його заміну або повернення коштів.
Просимо врахувати, що в разі, якщо встановити дефект товару шляхом електронного листування неможливо, ми можемо попросити Вас привезти та показати букет особисто.
Ми щиро прагнемо задовольнити запити всіх наших клієнтів і ми завжди будемо готові виправляти наші помилки. Проте, в питаннях повернення товарів фінальний вердикт про те, чи винні ми в дефекті, залишається за нами. Як правило відмовити в обміні або поверненні коштів ми можемо в тих випадках, коли букет був сильно пошкоджений через неправильне зберігання. Наприклад, коли його помістили в спекотне місце і не поставили в вазу (таке трапляється!).